fredag 18 april 2014

#1

Bestämde mig för att anta utmaningen "ett inlägg om dagen i 100 dagar". Det började lite svagt med att jag inte hittade det där nummertecknet på tangentbordet  (måste dessutom erkänna att jag var tvungen att googla vad tecknet heter, har alltid kallat det 'ruta' men det kändes lite fel). Sedan skrev jag siffran först och nummertecknet sedan. Kändes fel men blev osäker, så var tvungen att kolla upp hur det ska vara. Och jag antar att det kommer vara symptomatiskt för hur det här bloggandet (inte) kommer fortskrida de närmsta 100 dagarna. Eller, så kan man ju tänka prutthurtigt positivt som på Lilla sportspegeln: "Är början svår, känns resten lätt, och du blir nummer ett!".

Har förstått att Lilla sportspegeln har en ny logga sedan 89. Synd tycker jag, var väl inget fel på den här? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar